Onderstaand hebben wij een overzicht
van de meest gestelde vragen opgesteld. Mocht uw vraag hier niet tussen staan
dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen of via de klantenservice pagina een bericht sturen. Wij helpen u graag verder met al uw vragen.
Komen er nog extra kosten voor
bijvoorbeeld het rijklaar maken bij?
Nee, bij Forster Scooters &
Motoren zijn de prijzen all-in. Wij berekenen geen extra kosten voor het
rijklaar maken of andere zaken.
Krijg ik een kenteken bij aanschaf van
een scooter?
Wij verzorgen een kenteken bij de
levering van de scooter. Bij aanschaf van een scooter ontvangt u bij de
levering een document waarmee u naar het postkantoor kunt gaan en de scooter op
uw naam kunt zetten. U ontvangt dan binnen enkele werkdagen het kentekenpasje
thuis en de codes om de scooter bij verkoop weer over te schrijven.
Moet ik mijn nieuwe scooter
verzekeren?
Vanaf het moment dat u de scooter op
naam heeft gezet moet de scooter ook verzekerd zijn. Wij raden aan de scooter te
verzekeren op dezelfde dag dat u hem op naam heeft gezet. Zonder verzekering mag
er in ieder geval niet op worden gereden op de openbare weg. Hiervoor kunt u
een proces verbaal krijgen. Ook kunt u een proces verbaal krijgen als de
scooter op naam staat en niet is verzekerd. Het systeem van het RDW detecteert
dit automatisch.
Wat zijn de levermogelijkheden?
De scooter kan binnen onze
openingstijden de gehele week worden opgehaald in onze vestiging in Landgraaf.
Op afspraak bezorgen wij scooters enkel in een straal van 100km vanaf onze
vestiging. Uiteraard geven we uitleg bij beide aflevermogelijkheden over de
werking van de scooter en belangrijke dingen waar u op moet letten.
Waarom bezorgen jullie de scooter
alleen binnen een straal van 100km?
Wij zijn van mening dat het geven van
een goede service en garantie afhandeling enkel en alleen kan plaatsvinden
binnen deze straal.
Kan ik mijn scooter retourneren?
Mocht u om wat voor een reden dan ook
de scooter retourneren dan is dit mogelijk. Wij hanteren een bedenktijd van 30
dagen bij de aankoop van een scooter. Op onze pagina over retourneren kunt u
meer informatie vinden hierover. Of klik hier hier. Kan ik mijn bestelling annuleren?
Wanneer u een bestelling wilt
annuleren dan kunt u het beste dit zo snel mogelijk doorgeven aan ons. Als het
product nog niet is verstuurd, kunnen wij de bestelling aanpassen. Als de
bestelling wel is verstuurd, kunt u het product retourneren.
Wat zijn de openingstijden?
In onze webwinkel plaatst u 24 uur per
dag, 7 dagen per week uw bestelling. De openingstijden van onze winkel in
Landgraaf zijn:
Zomerperiode:
Maandag: 10:00-16:00u
Dinsdag: 10:00-18:00u
Woensdag: 10:00-18:00u
Donderdag: 10:00-18:00u
Vrijdag: 10:00-18:00u
Zaterdag: 10:00-16:00u
Zondag: Gesloten
Winterperiode:
Maandag: Gesloten
Dinsdag: 10:00-18:00u
Woensdag: 10:00-18:00u
Donderdag: 10:00-18:00u
Vrijdag: 10:00-18:00u
Zaterdag: 10:00-16:00u
Zondag: Gesloten
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten van een scooter
verschillen, dit is afhankelijk van hoever u van onze vestiging af woont. De
prijs voor bezorging van een scooter kunt u berekenen via onze calculator door
hier te klikken.
De verzendkosten van een accessoire, onderdeel of helm zijn
€6,95.
Wat is de levertijd?
De levertijd van alle onderdelen en
accessoires bedraagt 1-3 werkdagen, mits voorradig.
Voor scooters is de levertijd
afhankelijk van de voorraad en de drukte (laag- of hoogseizoen). Wij proberen
uw scooter te leveren binnen 6-12 werkdagen, het kan echter zijn dat een scooter (momenteel) uitverkocht is. Mocht dit het geval zijn, dan nemen wij
altijd contact met u op. Er zal dan overlegd worden of er een alternatief
mogelijk is, of dat u uw geld retour wilt ontvangen.
U kunt altijd contact met
ons opnemen om te vragen of een artikel voorradig is en wat de evt. levertijd
ervan zal zijn.
Zijn de vermelde prijzen inclusief of exclusief BTW?
Alle prijzen op onze webshop zijn inclusief BTW.
Is telefonisch bestellen of vragen stellen mogelijk?
Ja, u kunt ons telefonisch bereiken via
telefoonnummer 045-525 1976
Mijn vraag staat er niet tussen, wat
nu?
Heeft u het antwoord op uw vraag niet
gevonden? Stel dan uw vraag per e-mail aan ons of via het contact
formulier. Klik hier. Of bel ons tijdens openingstijden op 045-525 1976. We
beantwoorden uw vragen graag.